Loading...
YubiKey-Shop.CZ YubiKey-Shop.SK
YubiKey-Shop.CZ YubiKey-Shop.SK

0
Loading
Košík je prázdný

Reklamační řád

1. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamace na zboží prodávané elektronickým obchodem www.yubikey-shop.cz, provozovaným společností M3R sro, se sídlem Malý trh 2, 811 08 Bratislava, Slovenská republika, IČO 51 441 578, zapsanou v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava 1, oddíl Sro, vložka č. 127279 / B (dále jen "provozovatel" nebo "prodávající").

2. Kupujícím je subjekt, který uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu a koupil od prodávajícího zboží prostřednictvím elektronického obchodu, a který má právo na uplatnění nároků z odpovědnosti za vady zboží (dále jen "kupující").

3. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a který je vlastnictvím kupujícího.

4. V případě, že vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, kupující si může reklamaci uplatnit až po úplné úhradě ceny za zboží.

5. Pokud je kupující spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání), tak na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku. Pokud kupujícím není spotřebitel, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího, pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.

6. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího neprodleně, a to hned po zjištění vady.

7. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené:

a) mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
b) nesprávným zacházením s výrobkem způsobem jiným, než byl uveden v návodu k použití,
c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
d) zanedbáním péče a údržby o zboží,
e) poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
f) používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.

8. Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.

9. Odpovědnost za vady se rovněž nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovat.

10. Reklamované zboží je třeba zaslat na adresu společnosti uvedenou v sekci Kontakt, avšak ne na dobírku. Reklamované zboží je po vzájemné dohodě také možné donést osobně. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu). Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (nikoli formou elektronické pošty).

11. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.

12. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.

13. Práva kupujícího při uplatňování reklamace:

a) při odstranitelné chybě má kupující právo, aby tato byla odstraněna bezplatně, řádně a včas, přičemž o způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající; kupující může požadovat namísto opravy vady výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby,
b) při výskytu neodstranitelné chyby, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (a vrácení peněz).

14. Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním opraveného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněným zamítnutím.

15. Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, protože zboží se může při přepravě poškodit. Kupujícímu doporučujeme rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Kupující svým podpisem při převzetí zboží prohlašujete že obal je nepoškozený.

16. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí Obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

17. Kontaktní adresa na vyřízení reklamace: M3R s.r.o., Malý trh 2, 811 08, Bratislava, Slovenská republika.

18. Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 20. dubna 2021 a vztahuje se na všechny reklamace, které byly uplatněny po jeho účinnosti.